Галерија Нове идеје и Нове технологије

Недавно сам са ученицима посетила Сајам технике у Београду. То је за нас сваког маја својеврсно ходочашће – сусрет са најновијим техничким достигнућима и иновацијама. Пре сајма, са групом ученика обишла сам једну младу софтверску компанију која  послује у Београду, али и неколико градова САД. Кључне речи које је описују су: идеје и креативност. За мене је ово је био сусрет са  концептом пословања који ће  бити све заступљенији у будућности.

Посета ученика софтверској компанији

У XXI веку су управо идеје оно што се високо вреднује, а самим тим наставници, као неко ко припрема ученике за будућност, треба да подстичу младе да размењују  идеје и решавају проблеме на иновативан начин. Улога наставника је да пробуди њихове потенцијале и  оспособи их да размишљају креативно и критички.

Да бисмо дорасли овом задатку, потребно је да и ми непрекидно учимо, надограђујемо се. Између осталог и из искустава других. Јер као што су млади људи из софтверске компаније несебично поделили своја искуства и савете мојим ученицима који су их обасипали питањима, тако и ми треба да  да се напајамо идејама људи који имају снагу да преокрену слику у својој учионици.

Јединствена прилика за то је конференција Нове технологије у образовању која ће се и ове године одржати у Београду 8. и 9. јуна. Као и претходних година, планирана су предавања угледних образовних стручњака и практичара из иностранства, али и она на којима ће наши наставници поделити добре примере из своје праксе.

Нове технологије у образовању – 2016.

Сваке године се са ове конференције вратим освежена новим идејама; неке од њих применим  у пракси, а друге ме, попут иницијалне каписле, покрену да конкретним проблемима приступим из сасвим другачијег угла.

И ове године ћу имати прилику да у блогерском кутку угостим неке од предавача са конференције. Почела сам да правим списак, али сам сигурна да ће бити пуно изненађења. Ко ће бити овогодишњи предавачи можете погледати овде.

Пријаве за конференцију су отворене до 31. маја. Пожурите.

Видимо се.

Постави коментар