video Програмирање у основној школи

Како ће изгледати тржиште рада за коју децецију и више, не можемо знати са сигурношћу. Али, оно што је скоро сигурно је да ће,  када је производња у питању, физичку снагу све више замењивати рачунари и роботи. Није тешко закључити да је у том правцу потребно образовати данашње ученике.

Псеудо код
За прве програмерске кораке није рано ни у најмлађем школском узрасту

Све више европских земаља постаје свесно ове потребе (чак пре императива, него потребе)  и у школске курикулуме уводе предмете који подразумевају програмирање, кодирање, израду рачунарских апликација и слично. И то за најмлађе ученике! Од првог разреда основне школе програмирање се изучава у Естонији, Великој Британији, Француској, Шпанији, Словачкој, Финској, Белгији, Пољској, Израелу…

На конференцији Нове техологије у образовању имала сам прилику да видим како наставници у Србији, где је информатика у основним школама још увек изборни предмет, уче своје ученике првим програмерским корацима.  Разговарала сам са Катарином Вељковић из Прве крагујевачке гимназије и Катарином Алексић из ОШ „Бранислав Нушић“ у Београду које су на заједничком штанду МПНТР, Министарства трговине, туризма и телекомуникација и Тима за социјално укључивање и смањење сиромаштва Владе РС,  представиле потенцијал робота (једноставног BeeBot робота, и сложенијег, Лего робота) у функцији развијања вештина 21. века код ученика од другог до осмог разреда основне школе.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s