Коју игру играш

У жељи да сазнам које су то игрице које окупирају слободно време наших ученика, разговарала сам  са Петром, матурантом Техничке школе  “9. мај”, који ми је пренео нека своја “гејмерска” искуства.

Први део нашег разговора можете послушати на овој вези, а наставак овде.

Ово је други  пут да сам се окушала у постављању аудио снимка на интернет. Био ми је потребан алат помоћу кога ћу то урадити и определила сам се за Audioboo који осим што омогућује да постављате снимке са свог рачунара, нуди и могућност снимања поткаста директно на интернету. Могуће је поставити слику, геотаг, односно локацију на којој је аудио запис настао и поделити га на друштвеним мрежама. Оно о чему морате водити рачуна је да аудио запис не пређе 3 минута, јер ћете га као ја, морати поделити на 2 дела.

Audioboo

Оставите одговор

