Goodreads

Петљајући по контролној табли свог блога наишла сам на нови  виџет који носи назив Goodreads. Његовим трагом открила сам сајт http://www.goodreads.com/ који може бити занимљив свима који нису заборавили дражи добре књиге.

goodread

На овом сајту можете направити листу својих омиљених књига, књига које тренутно читате, или планирате да читате. Осим тога, нуди вам се могућност оцењивања књига, постављања коментара (личних утисака, кратких рецензија) и дељења са пријатељима.

Књиге се могу претраживати по  наслову, аутору, међународном стандардном књижном броју, жанру.  Само библиотекарима је дозовљено да уносе нове књиге на сајт,  али овај статус може да стекне сваки  корисник који се потруди око уређивања своје личне библиотеке.

Још се сећам Дневника читања који сам водила као гимназијалка. Сваког месеца имали смо задатак да представимо најмање једну књигу коју смо прочитали. Иако је мени то представљало уживање, већини мојих школских другара је било терет.  Данас, уместо папирног дневника читања, ученици би могли да воде виртуелни. Мислим да овај сајт може да послужи тој намени.

Баш сам радознала да откријем како ће моји ученици реаговати на ову могућност/задатак. Smeško

5 comments

  1. Југо, много ми се допало и подсетило ме на даавне школске дане. Тада сам радила нешто слично твом Дневнику читања. Имала сам једну велику свеску, чврстих корица у коју сам записивала најлепше мисли и одломке из књига које сам прочитала. Жао ми је што то нисам и сачувала.

  2. Подсети ме на нешто слично Дневнику читања, што сам сама радила током школовања. Водила сам Књигу лепих мисли, једну велику укоричену свеску у коју сам уписивала одломке и лепе мисли из прочитаних књига. Што је наијинетресантније и данас памтим неке од тих одломака…

Оставите одговор

